Ekspert ds. Rozwoju Aplikacji Biznesowych

Ekspert ds. Rozwoju Aplikacji Biznesowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Przygotowywanie specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla systemów głosowych - IVR, VoiceBot
  • Koordynacja prac technicznych na styku biznes, IT, dostawcy usług CC
  • Weryfikacja wymagań biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemach
  • Testy przygotowywanych rozwiązań
  • Utrzymywanie i aktualizacji dokumentacji biznesowej
  • Raportowanie i kontrola operacyjna działania podległych aplikacji
Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:
  • Biznesowe doświadczenie we wdrażaniu systemów i funkcjonalności w kanale głosowym - IVR, VoiceBot, projektowanie zmian callflow
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy biznesowo-technicznej
  • Umiejętność analizy i interpretacji danych z wykorzystaniem SAS Guide oraz PL/SQL
  • Znajomość specjalistycznych programów komputerowych: SAS Guide, środowiska Genesys Administrator Extensions & Administrator (zarządzanie systemem teleinformatycznym Genesys), Enterprise Architect, MS Visio, MS Project, MS SQL Server management Studio, środowisko Atlassian (JIRA, Confluence), SOAP UI.
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Zobacz jak wygląda praca w Play:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
pl_PLPolish
pl_PLPolish