Koordynator ds. Ryzyka (Departament Ryzyka i Ubezpieczeń)
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego
w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Bezpośrednia współpraca z wybranym segmentem biznesowym oraz z brokerem wewnętrznym.
- Koordynacja procesu pomiaru ryzyk: identyfikacja, kwantyfikacja i racjonalizacja, opracowywanie map/rozkładów istotności ryzyk w obszarze działalności danego Segmentu.
- Opracowywanie i monitorowanie wskaźników ryzyk oraz analizowanie wyników ich pomiaru.
- Monitorowanie stanu realizacji działań mitygujących,
- Przygotowywanie raportów, wniosków i prezentacji dotyczących zarządzania ryzykiem na poziomie Segmentu.
- Raportowanie sprawozdawcze dla Centrum Korporacyjnego i instytucji zewnętrznych,
- Dialog z Właścicielami Ryzyk (pomoc w rozumieniu i opisywaniu ryzyk – promocja kultury zarządzania ryzykiem).
- Poszukiwanie, konsultowanie i wdrażanie zmian w obszarze zarządzania ryzykiem w celu ulepszania systemu/ metodyk.
- Pozyskiwanie danych z Segmentu oraz koordynacja przepływu informacji i wytycznych w procesie zawierania umów ubezpieczenia, w tym w procesie przeprowadzania survey`u ubezpieczeniowego oraz opracowywaniu informacji dla rynek ubezpieczeniowy.
- Sygnalizowanie do osób merytorycznie odpowiedzialnych za obszar ubezpieczeń w PGE, potrzeb ubezpieczeniowych w Spółkach.
- Aktywny udziału w procesach likwidacji szkód, w części związanej z pozyskiwaniem informacji z Segmentu oraz koordynowanie przepływu danych i informacji w tym zakresie.
- 5 letniego doświadczenia na stanowisku związanym z analizą danych, procesami przemysłowymi lub ochroną środowiska, w tym z uwzględnieniem zarządzania ryzykiem.
- Mile widziane doświadczenie związane z obszarem ubezpieczeń majątkowych,
- Znajomości branży energetycznej/produkcyjnej.
- Wykształcenia wyższego (na kierunkach związanych z ochroną środowiska, energetyką, zarządzaniem, analizą danych, finansami, ubezpieczeniami, prawem).
- Znajomości regulacji w zakresie Enterprice Risk Management, ciągłości działania, metodyk prowadzenia projektów.
- Znajomości zasad i narzędzi wspierających analizę danych.
- Umiejętności prowadzenia prezentacji oraz ich przygotowywania.
- Znajomości Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej, Ustawa o Dystrybucji, Ustawa o Ubezpieczeniach Obowiązkowych.
- Znajomości zasad funkcjonowania Towarzystw Ubezpieczeniowych.
- Wiedzy z zakresu procesów likwidacji szkód oraz makro i mikroekonomii umożliwiająca stosowanie zasad i reguł ekonomicznych w procesie zawierania ubezpieczeń.
- Wiedzy na temat zasad, metod, analiz i oceny ryzyka ubezpieczeniowego.
- Znajomości języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa branżowego umożliwiającego zapoznawanie się z anglojęzyczną dokumentacją.
- Umowę o pracę.
- Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
- Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Liczne świadczenia z ZFŚS.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
Podobne oferty
2022-06-28
Senior Associate in Corporate Finance / Energy Transition team
PwC
mazowieckie / Warszawa
KWALIFIKACJE | Kandydat powinien posiadać: Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze Corporate Finance Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, zarządzania, ekonomii, inżynierii lub dowolnej innej...
Więcej informacji2022-06-27
Starszy analityk ds. rozwiązań biznesowych
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
małopolskie / Kraków
Zbieranie i precyzowanie wymagań biznesowych , przygotowywanie raportów i sprawozdań, definiowanie i analiza procesów biznesowych. Tworzenie, analiza i walidacja szczegółowych specyfikacji funkcjonalnych. Rozwój...
Więcej informacji2022-06-27
Młodszy analityk biznesowy
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Zbieranie, analizowanie i przekładanie potrzeb biznesowych klientów, zarządzanie obszarami ryzyka biznesowego i technicznego, planowanie strategii komunikacji z uwzględnieniem jej wyników i specyfiki projektu....
Więcej informacji2022-06-27
Młodszy analityk biznesowy
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Zbieranie, analizowanie i przekładanie potrzeb biznesowych klientów, zarządzanie obszarami ryzyka biznesowego i technicznego, planowanie strategii komunikacji z uwzględnieniem jej wyników i specyfiki...
Więcej informacji