Koordynator ds. Ryzyka (Departament Ryzyka i Ubezpieczeń)

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego
w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej

 

poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Ryzyka (Departament Ryzyka i Ubezpieczeń)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DRU/1/2022

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
  • Bezpośrednia współpraca z wybranym segmentem biznesowym oraz z brokerem wewnętrznym.
  • Koordynacja procesu pomiaru ryzyk: identyfikacja, kwantyfikacja i racjonalizacja, opracowywanie map/rozkładów istotności ryzyk w obszarze działalności danego Segmentu.
  • Opracowywanie i monitorowanie wskaźników ryzyk oraz analizowanie wyników ich pomiaru.
  • Monitorowanie stanu realizacji działań mitygujących,
  • Przygotowywanie raportów, wniosków i prezentacji dotyczących zarządzania ryzykiem na poziomie Segmentu.
  • Raportowanie sprawozdawcze dla Centrum Korporacyjnego i instytucji zewnętrznych,
  • Dialog z Właścicielami Ryzyk (pomoc w rozumieniu i opisywaniu ryzyk – promocja kultury zarządzania ryzykiem).
  • Poszukiwanie, konsultowanie i wdrażanie zmian w obszarze zarządzania ryzykiem w celu ulepszania systemu/ metodyk.
  • Pozyskiwanie danych z Segmentu oraz koordynacja przepływu informacji i wytycznych w procesie zawierania umów ubezpieczenia, w tym w procesie przeprowadzania survey`u ubezpieczeniowego oraz opracowywaniu informacji dla rynek ubezpieczeniowy.
  • Sygnalizowanie do osób merytorycznie odpowiedzialnych za obszar ubezpieczeń w PGE, potrzeb ubezpieczeniowych w Spółkach.
  • Aktywny udziału w procesach likwidacji szkód, w części związanej z pozyskiwaniem informacji z Segmentu oraz koordynowanie przepływu danych i informacji w tym zakresie.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
  • 5 letniego doświadczenia na stanowisku związanym z analizą danych, procesami przemysłowymi lub ochroną środowiska, w tym z uwzględnieniem zarządzania ryzykiem.
  • Mile widziane doświadczenie związane z obszarem ubezpieczeń majątkowych,
  • Znajomości branży energetycznej/produkcyjnej.
  • Wykształcenia wyższego (na kierunkach związanych z ochroną środowiska, energetyką, zarządzaniem, analizą danych, finansami, ubezpieczeniami, prawem).
  • Znajomości regulacji w zakresie Enterprice Risk Management, ciągłości działania, metodyk prowadzenia projektów.
  • Znajomości zasad i narzędzi wspierających analizę danych.
  • Umiejętności prowadzenia prezentacji oraz ich przygotowywania.
  • Znajomości Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej, Ustawa o Dystrybucji, Ustawa o Ubezpieczeniach Obowiązkowych.
  • Znajomości zasad funkcjonowania Towarzystw Ubezpieczeniowych.
  • Wiedzy z zakresu procesów likwidacji szkód oraz makro i mikroekonomii umożliwiająca stosowanie zasad i reguł ekonomicznych w procesie zawierania ubezpieczeń.
  • Wiedzy na temat zasad, metod, analiz i oceny ryzyka ubezpieczeniowego.
  • Znajomości języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa branżowego umożliwiającego zapoznawanie się z anglojęzyczną dokumentacją.
Ze swojej strony gwarantujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
  • Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Liczne świadczenia z ZFŚS.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
  • 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
W przypadku wysłania aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy, Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysiej 2. Dane przetwarzane będą do celów niniejszej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią dobrowolnej i odrębnej zgody - do celów przyszłych rekrutacji. Z informacją o tym, jak przetwarzamy dane osobowe w procesach rekrutacyjnych zapoznać można się pod linkiem oraz w formularzu aplikacyjnym przed przekazaniem danych.

Podobne oferty

2022-06-28

Senior Associate in Corporate Finance / Energy Transition team

PwC

mazowieckie / Warszawa

KWALIFIKACJE | Kandydat powinien posiadać: Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze Corporate Finance Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, zarządzania, ekonomii, inżynierii lub dowolnej innej...

Więcej informacji

2022-06-27

Starszy analityk ds. rozwiązań biznesowych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

małopolskie / Kraków

Zbieranie i precyzowanie wymagań biznesowych , przygotowywanie raportów i sprawozdań, definiowanie i analiza procesów biznesowych. Tworzenie, analiza i walidacja szczegółowych specyfikacji funkcjonalnych. Rozwój...

Więcej informacji

2022-06-27

Młodszy analityk biznesowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Zbieranie, analizowanie i przekładanie potrzeb biznesowych klientów, zarządzanie obszarami ryzyka biznesowego i technicznego, planowanie strategii komunikacji z uwzględnieniem jej wyników i specyfiki projektu....

Więcej informacji

2022-06-27

Młodszy analityk biznesowy

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Zbieranie, analizowanie i przekładanie potrzeb biznesowych klientów, zarządzanie obszarami ryzyka biznesowego i technicznego, planowanie strategii komunikacji z uwzględnieniem jej wyników i specyfiki...

Więcej informacji
pl_PLPolish
pl_PLPolish