Młodszy Specjalista ds. Customer i User Experience

Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie do Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klientów poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

 

Młodszy Specjalista ds. Customer i User Experience
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • Pozyskiwanie i budowanie wiedzy o Klientach (badanie i analiza ścieżki Klienta) oraz poszukiwanie rozwiązań podnoszących satysfakcję Klientów
  • Analiza reklamacji pod kątem diagnozy potrzeb Klientów
  • Współpraca z agencjami badawczymi przy projektach i inicjatywach z zakresu CX
  • Rekomendacja zmian w obszarach CX/UX oraz współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi
  • Badanie kluczowych czynników wpływających na zaangażowanie użytkowników w aplikacjach web/mobile oraz definiowanie propozycji zmian w produkcie (UX)
  • Przeprowadzanie testów użyteczności oraz badań UX w projektach wdrażających nowe rozwiązania
  • Wypracowanie rozwiązań w oparciu o wnioski z badań/audytów/testów użyteczności oraz wymagań biznesowych
  • Podsumowywanie działań z obszarów Customer i User Experience w formie raportów i prezentacji w języku angielskim.
Co oferujemy:
  • Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość skorzystania z karnetu sportowego
  • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń merytorycznych oraz językowych
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Indywidualne wsparcie dedykowanego Buddy’ego we wdrożeniu w nowe obowiązki
  • Dobrą, pozytywną atmosferę pracy.
Czego oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, zarządzanie, marketing, psychologia)
  • Wiedzy z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń Klientów
  • Umiejętności przeprowadzania badań jakościowych i ilościowych, testów A/B, prowadzenia analiz oraz warsztatów koncepcyjnych
  • Umiejętności łączenia wiedzy za zakresu Customer Experience i User Experience
  • Znajomości trendów i standardów z zakresu dziedzin CX/UX, szczególnie tematyki badań UX czy badań opinii
  • Dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • Mile widziane umiejętność tworzenia prototypów, testowania rozwiązań z użytkownikami oraz znajomość narzędzi np.: Figma, Google Analytics, HotJar,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w metodologii Scrum, Design Thinking, Google Design Sprint
  • Mile widziane doświadczenie w branży finansowej.