Pracownik ds. Analiz i Wsparcia Obsługi
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Analiz i Wsparcia Obsługi
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Nr ref.: CTC/27/2022
Twoje zadania:
- udział w opiniowaniu dostarczanych rozwiązań IT pod względem cyberbezpieczeństwa,
- realizacja procesu zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji w zakresie kompetencji Pionu IT ,
- wsparcie w prowadzeniu działań edukacyjnych i upowszechnianie wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa,
- realizacja zadań nałożonych Polityką Bezpieczeństwa Informacji PP S.A. oraz udział w opracowaniu dokumentacji w tym zakresie,
- tworzenie procesów, procedur i wytycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz koordynacja ich realizacji.
Dołącz do nas, jeśli:
- znasz nowoczesne technologie, procesy, produkty/usługi IT,
- znasz wymagania norm z serii PN/EN ISO 27000,
- znasz europejskie i polskie regulacje z zakresu cyberbezpieczeństwa,
- posiadasz doświadczenie w opracowywaniu dokumentów normatywnych z zakresu zarządzania.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Zainteresowała Cię oferta?
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!