Pracownik ds. Rozwoju Biznesu

Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.


     poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. Rozwoju Biznesu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PS/18/19/2021

U nas zyskasz:
  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • posiadasz znajomość usług świadczonych przez Pocztę Polską,
  • posiadasz znajomość technologii świadczenia usług KEP,
  • posiadasz znajomość procesów usługowych,
  • posiadasz znajomość rynkowych rozwiązań w zakresie stosowanych urządzeń samoobsługowych,
  • posiadasz znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
  • jesteś osobą nastawioną na realizację wyznaczonych celów i skuteczną w dążeniu do rezultatów,
  • jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, systematyczną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie nadawania i odbioru przesyłek KEP w partnerskich sieciach punktów nadawczo-odbiorczych,
  • kształtowanie i zarządzanie siecią punktów nadawczo-odbiorczych i automatów paczkowych,
  • przygotowywanie i koordynacja postępowań zakupowych dla zawieranych umów o współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie sieci punktów nadawczo-odbiorczych,
  • monitorowanie i analiza efektywności sieci punktów nadawczo-odbiorczych i automatów paczkowych,
  • wsparcie merytoryczne i operacyjne dla partnerskich punktów nadawczo-odbiorczych.
  • inicjowanie działań informacyjnych, sprzedażowych i marketingowych w obszarze implementacji metody dostawy do punktów odbioru i automatów paczkowych oraz prezentacji oferty usług Poczty Polskiej wg przyjętych standardów w eCommerce,
  • inicjowanie i przygotowywanie koncepcji zmian usług KEP dedykowanych do nadawania i odbioru w sieci punktów nadawczo-odbiorczych i automatów paczkowych.
  • ustalanie standardów w zakresie jakości świadczenia usług w partnerskich sieciach punktów nadawczo-odbiorczych i automatów paczkowych, sprawowanie nadzoru nad ich realizacją,
  • inicjowanie i analiza wyników badań satysfakcji klientów w zakresie nadawania i odbioru przesyłek w sieci punktów nadawczo-odbiorczych i automatów paczkowych,
  • analiza rynkowych trendów w zakresie kanałów dystrybucji przesyłek KEP,
  • doskonalenie procesów operacyjnych i technologicznych związanych z dystrybucją i kolekcją przesyłek do/z punktów nadawczo-odbiorczych i automatów paczkowych.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.

 

Czekamy na Twoje CV.


Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Podobne oferty

2021-09-13

Stanowisko ds. Rozwoju Biznesu

Poczta Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa

U nas zyskasz: stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę, pensję zawsze na czas i premię miesięczną, trzynastą pensję i dodatek stażowy, dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturowych, atrakcyjne...

Więcej informacji