Specjalista / Starszy specjalista w Sekcji Monitoringu i Rozwoju Infolinii w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki

Specjalista / Starszy specjalista

w Sekcji Monitoringu i Rozwoju Infolinii

w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki

 

Numer ogłoszenia: DOKiP/23/47

Miejsce pracy: Warszawa

 

1 etat / umowa na zastępstwo 01.10.2022 r. - 30.09.2023 r.

 

Termin składania ofert 13.03.2023 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów - współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii;
  • bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii;
  • monitorowanie jakości obsługi przez infolinię;
  • koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii, w tym przygotowywanie merytoryczne i organizacyjne testów wiedzy dla konsultantów;
  • udział w pracach związanych z prowadzeniem badań satysfakcji z obsługi;
  • przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań i prezentacji z prowadzonych projektów.
WYMAGANIA:

 

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Lata pracy zawodowej:
  • Stanowisko specjalisty:
    • minimum 3 lata
  • Stanowisko starszego specjalisty:
    • minimum 4 lata
  • doświadczenie w pracy bezpośredniej z klientami.

(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia;
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz organizacji publicznego systemu opieki zdrowotnej wraz z przepisami wykonawczymi oraz innych przepisów regulujących dostęp do opieki zdrowotnej w Polsce;
  • bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel;
  • odporność na stres;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • rzetelność i zaradność;
  • kreatywność i umiejętność wychodzenia z inicjatywą;
  • opanowanie;
  • doświadczenie w pracy w call center;
  • praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia – min. 1 rok.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW

Podobne oferty

wczoraj

Analityk Danych Biznesowych

Szpital Medicover

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 96

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pozyskiwanie i analizowanie danych oraz na ich podstawie formułowaniu wniosków w zakresie zadanego tematu biznesowego. Przygotowywaniu i opracowywaniu cyklicznych...

Więcej informacji

2023-03-22

Reward & Analytics Senior Specialist

PwC

mazowieckie / Warszawa

Rola: Analiza danych ad-hoc z obszaru C&B oraz realizacja okresowych przeglądów wynagrodzeń, Współpraca z firmami badawczymi przy benchmarku wynagrodzeń, Współudział w rozwoju funkcjonującego w organizacji...

Więcej informacji

2023-03-21

Starszy Analityk Danych Biznesowych

Szpital Medicover

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 96

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie i analizę danych operacyjnych i finansowych oraz na ich podstawie formułowanie wniosków i rekomendacji w zakresie zagadnień biznesowych udział w...

Więcej informacji

2023-03-21

Global Benefits Analyst with Spanish/French/German

Aon

małopolskie / Kraków

What the day will look like You will be working with Aon colleagues globally to ensure local advice and services meet client expectations and commitments, including: Conducting Market Research on benefits provided or...

Więcej informacji
pl_PLPolish