Starszy Specjalista ds. Analiz

Starszy Specjalista ds. Analiz
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2021” w kategorii FMCG.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
  • Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
  • Kręcą Cię zgrabnie wymyślone pivoty.
  • Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
  • Chcesz pracować w pełnym energii i pasji zespole marketingu.
  • Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
  • Będziesz analityczką/analitykiem pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
  • Przygotowywać cykliczne raporty oraz odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe.
  • Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów dla działu marketingu.
  • Współtworzyć rekomendacje mające realny wpływ na działanie firmy.
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Co najmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
  • Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
  • doświadczenia w analizie danych sprzedażowych (szczególnie mile widziane dane Nielsena, ale także inne np. CMR, GFK i inne także będą Twoim atutem).
  • Swobody w analizie danych i wyciąganiu z nich sensu.
  • Doświadczenia w pracy z PowerBI (mile widziane, ale niekonieczne).
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
  • Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
  • Kręcą Cię zgrabnie wymyślone pivoty.
  • Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
  • Chcesz pracować w pełnym energii i pasji zespole marketingu.
  • Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
  • Będziesz analityczką/analitykiem pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
  • Przygotowywać cykliczne raporty oraz odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe.
  • Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów dla działu marketingu.
  • Współtworzyć rekomendacje mające realny wpływ na działanie firmy.
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Co najmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
  • Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
  • doświadczenia w analizie danych sprzedażowych (szczególnie mile widziane dane Nielsena, ale także inne np. CMR, GFK i inne także będą Twoim atutem).
  • Swobody w analizie danych i wyciąganiu z nich sensu.
  • Doświadczenia w pracy z PowerBI (mile widziane, ale niekonieczne).
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska, ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.

Podobne oferty

2021-10-13

Analityk rynku energii

CONTROL PROCESS S.A.

mazowieckie / Warszawa

Bieżące analizy rynku energii i gazu Prognozowanie cen energii i gazu Tworzenie fundamentalnych modeli wyceny towarów na rynku terminowym i rynku spot Badanie współzależności zmiennych Tworzenie narzędzi do...

Więcej informacji

2021-09-22

Marketing Analyst

JTI GBS

mazowieckie / Warszawa

Our offer includes: Ambitious goal to set up new Global Business Service Center environment of working with multiple stakeholders in leading FMCG company Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and...

Więcej informacji